Честно казано, нямам нито време нито нерви да търся повече, за това почвам нова тема.Явно термостата ми е пътник, тъй като колата не загрява повече от 70 гр.Търсих във форума информация дали е грешно да се купи термостат без датчик и да се прехвърли датчика от стария на новия термостат.Гледам че има предложения както от сайтове така и от частни продавачи на термостати,най вече BEHR, но всичките които гледах бяха без датчици,та ако може и за тази марка малко информация,както и мнение за прехвърлянето на стария датчик на новия термостат.
Известие
Collapse
No announcement yet.
марка, модел термостат за 166 2,4 JTD 136 к.с.
Collapse
X
-
Прехвърли си старият датчик на новия термостат.Освен ако преди да отидеш в магазина не си на едно кило готов за датчик да дадеш близо 60лв.
Знаеш че всичко е спекулация относно цените в скапаните магазини на директни вносители.
Бер е добрия избор след Гейтс
--------
Само че:внимавай термостатите за 136 и 140 са различни!Last edited by Linkestis; d.m.y г., 21:19.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеЧестно казано, нямам нито време нито нерви да търся повече, за това почвам нова тема.Явно термостата ми е пътник, тъй като колата не загрява повече от 70 гр.Търсих във форума информация дали е грешно да се купи термостат без датчик и да се прехвърли датчика от стария на новия термостат.Гледам че има предложения както от сайтове така и от частни продавачи на термостати,най вече BEHR, но всичките които гледах бяха без датчици,та ако може и за тази марка малко информация,както и мнение за прехвърлянето на стария датчик на новия термостат.
Но няма проблем да си ползваш стария датчик,ако пък му нямаш доверие датчици отделно се продават.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Колега, гледам че в axm.com за 136коня ги продават точно такива без датчик. Предполагам, че ако е здрав твоя датчик нетрябва да е проблем да сложиш него.На снимката имаше място с резба за датчика така, че явно няма проблем да се добави. За марката няма да съм полезен защото нямам опит с марките- не съм сменял термостат.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеПрехвърли си старият датчик на новия термостат.Освен ако преди да отидеш в магазина не си на едно кило готов за датчик да дадеш близо 60лв.
Знаеш че всичко е спекулация относно цените в скапаните магазини на директни вносители.
Бер е добрия избор след ГейтсAlfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеТолкова ли е скъп датчика на 2,4 - на 1,9 са по 20тина лева!sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Гледам, че за моя 150 коня е 138лв със датчик. За 136коня без датчик е 78лв. Следователно е логично само датчика да е около60 лв., както казва колегата.
Comment
-
Мда има логика ама то на бер датчици отделно не съм виждал,а алтернативите вървят по 20тина лева - така че наистина няма голям смисъл да се взима с датчик след като има такива без.. - при мен за съжаление беше само с датчик ~120 леваAlfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Беше забавно преди близо три години....за Ланча либра с датчик 67лв!!! За Алфа 166 124лв.!!! забавното беше че и на двете термостатите са идентични.Даже на моя на 136 имаше щампа либра от страни .След около година се усетиха повечето ВНОСИТЕЛИ и уеднаквиха цените абе мизерници
Цените ги пиша по спомен че не намирам темата която съм писал,но разликата беше половин термостат.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
И аз съм още с оригиналния термостат и не знам да го сменям ли или не.Свидят ми се оригиналните скоби да режа.Колата ми и тя държи 70-75 градуса.Това което ме успокоява че извън града температурата не пада,под тези стойности.Ама от личен опит знам че новия няма да държи повече градуси.Италянките по принцип си бачкат на по ниска температура.Имай в предвид че и стрелката която показва на таблото също не е вярна и доста послъгва!В раздела продава има два термостата за 2,4 да се продават. на добра цена.Единия е на колега от Бургас а другия е на колега от София които продава и други части в обявата си.Около 50 лева им беше цената.
5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщениеИ аз съм още с оригиналния термостат и не знам да го сменям ли или не.Свидят ми се оригиналните скоби да режа.Колата ми и тя държи 70-75 градуса.Това което ме успокоява че извън града температурата не пада,под тези стойности.Ама от личен опит знам че новия няма да държи повече градуси.Италянките по принцип си бачкат на по ниска температура.Имай в предвид че и стрелката която показва на таблото също не е вярна и доста послъгва!В раздела продава има два термостата за 2,4 да се продават. на добра цена.Единия е на колега от Бургас а другия е на колега от София които продава и други части в обявата си.Около 50 лева им беше цената.
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Ами то и моята в началото като я взех загряваше страшно бързо за дизел 3-4 минути максимум, държеше 88-89 гр.и стрелката не мърдаше от там нито при изкачване нито при спускане,и през лятото и през зимата, но дето се вика всичко си има граници и в края на краищата дойде времето да подменям.Явно ще го взимам този термостат дето е обявен във форума,ще му сложа стария датчик и ще го сменям че то на всичко отгоре и печката ми не ще да пали в студа и става една не е за разправяне.Ей го оня ден трябваше да карам 15 минути градско додето стрелката реши да мръдне малко,направо е кофти а и разхода се вдигна.Аз до сега през зимата съм имал най малък разход на гориво тъй като сутрин палех загрят двигател и не съм имал студен старт в нито един студен зимен ден.А колкото до датчика съм сигурен че той си е напълно в ред тъй като си показва точно каквото си е положението.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеАми то и моята в началото като я взех загряваше страшно бързо за дизел 3-4 минути максимум, държеше 88-89 гр.и стрелката не мърдаше от там нито при изкачване нито при спускане,и през лятото и през зимата, но дето се вика всичко си има граници и в края на краищата дойде времето да подменям.Явно ще го взимам този термостат дето е обявен във форума,ще му сложа стария датчик и ще го сменям че то на всичко отгоре и печката ми не ще да пали в студа и става една не е за разправяне.Ей го оня ден трябваше да карам 15 минути градско додето стрелката реши да мръдне малко,направо е кофти а и разхода се вдигна.Аз до сега през зимата съм имал най малък разход на гориво тъй като сутрин палех загрят двигател и не съм имал студен старт в нито един студен зимен ден.А колкото до датчика съм сигурен че той си е напълно в ред тъй като си показва точно каквото си е положението.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
Comment